Isnin, 15 Februari 2010

Rx-shower

Terapi Mandian Penyembuh Aura
Nikmati Mandian Anda
Penapis Rx-ShowerTM adalah satu-satunya penapis yang mengandungi pelbagai penemuan teknologi terkini supaya anda menikmati mandian yang begitu bertenaga dan memanfaatkan. Penemuan-penemuan ini bertindak atas air supaya air mandian anda menjadi lebih lembut, lebih mempesona, sambil mempertingkatkan mutu buih sabun.
Berbanding penapis yang hanya menapis klorin, Sistem Terapi-Hidro Rx-ShowerTM direka khas supaya prestasi dan keberkesanannya lebih tinggi. Penapisnya yang lebih canggih memastikan agar anda sekeluarga menghayati terapi mandian yang begitu memuaskan.
7 Fungsi Utama Rx-ShowerTM :
Mengeluarkan KlorinMenambah Tenaga Aura andaMengekalkan MineralPenggantian Katrij Lebih MudahKhidmat Tukang Paip dan Juruelektrik tidak diperlukanMenjimatkan AirBoleh dipasang sendiri pada kebanyakan Alat MandiPancuran
Sistem Terapi-Hidro Rx-ShowerTM boleh dipasang pada kebanyakan jenis alat mandian pancuran yang sedia ada, termasuk kepala alat pancuran tetap serta kepala pancuran untuk pengurutan. Rx-ShowerTM disediakan dengan katrij yang mudah diganti dalam beberapa saat sahaja. Ia tahan lebih lama berbanding katrij lain dan tidak memerlukan sebarang pengaliran-balik (backflushing).
1. Media KDF Bakterioststik yang direka khasUntuk mengeluarkan klorin dengan lebih berkesan berbanding Rumusan KDF yang biasa.
2. Karbon Khas yang DiaktifkanUntuk daya penyerapan yang tinggi, membasmi kuman, kulat dan sista serta mengeluarkan kesan bau atau rasa yang tidak memuaskan.
3. Seramik Bertenaga dengan Kuasa Memperbaiki AuraMempergiatkan daya kuasa semulajadi air melalui getaran yang meningkatkan aura anda.
4. Tanah Liat dengan Kalsium BerionMenulenkan, melembutkan dan meningkatkan mutu air mandian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan