Isnin, 22 Februari 2010

Hai semua


salam semua..............ini first time nak betul2 menulis dalam blog sendiri. Sebelum ni asyik tengok blog orang aje........macam irfan khairi dan saifulsham. saya ni sejak kecik lagi dah biasa buat bisnes. Saya ingat lagi masa tu saya masih sekolah rendah, ada latihan sukan kat sekolah masa waktu petang. Dan saya memang tak aktif sukan dari dulu lagi, sebab kurus sangat kut.hehehe........Jadi mak suruh saya pergi jual ais krim dan kacang kat sekolah.......mula2 tu rasa malu jugak..........tapi lama2 rasa seronok sangat bila mula dapat duit......Masa sekolah menengah tak bisnes apa..........malu sikit., control ayu konon.....hehehe. Masa kat maktab mula bisnes balik , masa tu jadi dealer Avon.Best, sebab ramai customer.....sampai lecturer pun ada yang order barang..........Kalau setakat pi sekolah balik sekolah rasa macam tak best la............tak mencabar..........so macam2 la yang saya dah buat, terutamanya bisnes MLM.......Entah la.......walaupun ada banyak lagi cabang bisnes....... mlm juga tetap di hati.........sebab saya amat yakin dan percaya mlm boleh buat kita jadi jutawan..........hehehe. insya Allah. kalau diizinkanNya..........Dan setelah macam2 mlm yang saya dah buat..........maka saya nekad inilah pilihan saya, worldwellness network....................setelah saya kaji dari pelbagai aspek...........Insya Allah , ini yang terakhir. Jumpa lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan