Isnin, 15 Februari 2010

7 Haven

Diet, Slim dan Sihat.
Gabungan pengambilan 7 Haven powder bersama 7 Haven capsules akan memberi kebaikan yang lebih memuaskan dimana pelangsingan badan menjadi lebih bermakna bukan sahaja lebih langsing dan sihat malah mudah diikuti.
Ciri-ciri Mengandungi 7 bahan dari herba dan sumber makanan berserat yang terulung diadun secara istimewa agar anda dapat menikmati khasiat yang seimbang.
Habbatus Sauda/Nigella Sativa – makanan tambahan dan tonik kesihatan terulung buntuk memperbaiki fungsi buah pinggang dan hati serta mengatasi masalah pada usu, pernafasan dan peredaran darah.
Spirullina – antioksidan yang mudah dihadam. Ia memberi khasiat yang diperlukan oleh individu aktif. Mereka yang menjaga badan dan sensitif terhadap jenis makanan tertentu. Ia menambahkan daya tahan, tahap tenaga, fungsi system saraf dan arteri, keseimbangan hormon serta mengekalkan sel-sel darah merah dan membersih tubuh.
Ginseng – herba adaptogenik dengan kuasa memulih yang menyeluruh ini meningkatkan system peredaran, kecergasan, daya tahan tubuh dan keupayaan anda menangani stress. Ia juga membantu masalah berkaitan pencernaan, jantung dan saluran kencing.
Pati Acerola – kaya dengan vitamin c, mineral dan khasiat lain. Ia digunakan sebagai anti radang, astringen, perangsang arteri untuk hati dan system renal, serta sebagai diuretic dan tonik untuk jantung.
Benih Psyllium – nutrient pengembangan yang kaya dengan serat. Ia membantu mengatasi masaalah sembelit, melegakan pundit kencing, tekanan darah tinggi serta arterosklerosis, tahap kolestrol yang tinggi serta diabetes, cirit birit, psoriasis dan penyakit yang lain.
Protin Soya Kurang Lemak – pengganti daging yang baik. Sesuai bagi vegetarian dan mereka yang menjaga berat badan. Ia sumber asid amino yang penting, kalsium, magnesium dan kalium. Ia tiada kolestrol atau lemak dan hanya mengandungi natrium yang rendah.
Beras Kasar – beras asli perang dengan 100% khasiat semulajadi yang berkesan melembutkan kulit kasar, membantu menangani masalah seperti lelah, insomnia, buasir, masalah pundit kencing, mengurangkan tahap gula dalam darah serta memperbaiki penghadaman dan mencegah sel-sel kanser dari merebak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan